2007-10-29

Blogga, kan det vara viktigt?

Känns som om jag inte längre har något att skriva här... Jobbet tar mycket tid... tror jag tar en liten paus ifrån bloggandet och funderar på vad som är viktigt i livet just nu... Det är en svår fråga... Jag tror att jag och dom flesta egentligen vet vad som är viktigt men det är väldigt lätt att det kommer grejor i vägen så att man liksom inte SER vad det är... Det gäller kanske att ta ett steg tillbaka ibland... Att bygga på sin integritet... Inte låta sig luras... Spendera tid med människor som är snälla och som bjuder på sig själva... Strunta i dom som bara suger energi... Göra sin grej... Kämpa hårdare med det man är bra på och tror på... Inte ge upp... Familjen är väldigt viktig... Barnen... Att ha en bra fru som man älskar att krama och älskar att prata med är viktigt... Få sova länge på morgonen... Vila ut... Slippa städa och diska... Slippa att alltid vara duktig... Slippa spendera tid med människor som bara går en på nerverna... Ha det mysigt hemma i vardagen... Få känna sig stilig och cool, känna sig trygg och behövd... det är viktigt! Ja, så är det nog... Vi ses när det blir kul igen... Tjipp...
j
JUST NU LYSSNAR JAG PÅ: Wolfmother - Woman

3 comments:

Anonymous said...

Du är stilig och cool...tycker iallafall jag! Vilken härlig och underfundig vardagspoesi-den ska jag bära med mig idag....

Anonymous said...

Oi, achei seu blog pelo google está bem interessante gostei desse post. Gostaria de falar sobre o CresceNet. O CresceNet é um provedor de internet discada que remunera seus usuários pelo tempo conectado. Exatamente isso que você leu, estão pagando para você conectar. O provedor paga 20 centavos por hora de conexão discada com ligação local para mais de 2100 cidades do Brasil. O CresceNet tem um acelerador de conexão, que deixa sua conexão até 10 vezes mais rápida. Quem utiliza banda larga pode lucrar também, basta se cadastrar no CresceNet e quando for dormir conectar por discada, é possível pagar a ADSL só com o dinheiro da discada. Nos horários de minuto único o gasto com telefone é mínimo e a remuneração do CresceNet generosa. Se você quiser linkar o Cresce.Net(www.provedorcrescenet.com) no seu blog eu ficaria agradecido, até mais e sucesso. If is possible add the CresceNet(www.provedorcrescenet.com) in your blogroll, I thank. Good bye friend.

Anonymous said...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Webcam, I hope you enjoy. The address is http://webcam-brasil.blogspot.com. A hug.