2006-12-14

Nu är pappa trött igen!


l
Hur tänker ni nu MQ?
l
Stenansiktet Andreas Wilson och plastsöta överexponerade Marie Serneholt är som alla säkert redan sett MQ:s affischnamn nu i jul.
l
Marie tindrar med ögonen och plutar med munnen och Andreas försöker sig på att se sådär pojkaktigt charmig ut + att sjunga lite (går inte så bra)... Det blir inget vidare faktiskt...
l
Bilden ovan beskrivs som årets kyss i alla rosa modebloggar på nätet (jo, jag läser dom också ibland). Allvarligt, Wilson ser rejält ofokuserad ut (han har i och för sig bara ett uttryck) och jag tycker det ser ut som Serneholt försöker knuffa bort honom. Nej, en passionerad kyss kräver lite mer kontakt, kanske till och med en omfamning ;-)
l
Jag måste nu tyvärr bojkotta MQ för en längre tid...
l
JUST NU LYSSNAR JAG PÅ: Black Rebel Motorcycle Club - Shuffle Your Feet

1 comment:

Anonymous said...

couldn't agree more. och vad hände med wilsons integritet som jag beundrade i början av hans karriär? Putz weg??