2006-12-01

Pecha Kucha till Göteborg


l
Det japanska möteskonceptet Pecha Kucha kommer till Göteborg. På Pecha Kucha talar lokala och besökande kreatörer från olika områden kring 20 bilder som var och en visas i 20 sekunder. Initiativtagare till Pecha Kucha Göteborg är Jesper Larsson (Next Century Modern) med lokala samarbetspartners Svensk Form Väst, Nöjesguiden och ADA.
l
Göteborgs första Pecha Kucha går av stapeln den 6 december på Nefertiti. Dörrarna öppnas 19.30 och presentationerna börjar 20.20.
l
Läs mer på www.pecha-kucha.se
l
JUST NU LYSSNAR JAG PÅ: The Darkness - Love Is Only A Feeling

3 comments:

Anonymous said...

det här hade jag gärna gått på! ...men måste nog plugga till tentan (sista på kursen!) som jag har på lördag.

Tbird said...

Ja, jag med, men jag skall till Stockholm den 6:e, orkar nog inte sen, pust, det är mycke nu... Vi måste ses snart. Kan ni inte komma och hälsa på snart?

Anonymous said...

Tack för inlägget! Det blev en trevlig kväll
/Jesper