2007-03-10

Dagens undringar

Jag undrar varför Ola Salo i The Ark fortfarande känner att han måste revoltera och klä sig som en transvestit, är det för att han är prästson?

Jag undrar varför alla i hela musikbranschen måste älska Salem Al Fakir just nu? Tycker själv att hans naiva sockervaddspop är rätt enformig.

Jag undrar varför Viggo Cavling själv jämt måste vara med på bild när han försöker sälja in Resumé... Tidningen känns nu för tiden lite som Viggo Cavlings skyltfönster... Verkar väldigt viktigt för Viggo att synas och mingla i media... Jag undrar varför?







JUST NU LYSSNAR JAG PÅ: Wolfmother - Vagabond

1 comment:

Anonymous said...

måste erkänna att jag också älskar salem al fakir...han verkar ju så - glad, liksom. ;)

Kolla in den här hemsidan om ett bra projekt i mellanöstern:

www.face2faceproject.com