2007-05-03

Lite spark är aldrig fel

Ser till min förvåning att vi numera har en kategori som heter sport på Dunderblogg. Tjusningen med att vara två som skriver på bloggen är ju förstås att surfa hit och hitta något nytt som man inte skrivit själv... Snäll som jag är vill jag naturligtvis fylla på även denna nya kategori... Vet att supersyster gillar fotboll... själv gillar jag kampsport... hmmm... får bli något mellanting... håll till godo :-)




JUST NU LYSSNAR JAG PÅ: Tom Waits - Dog Treat

3 comments:

supersyster said...

Roligt att du tog sportkategorin så bra. :) Nu måste jag se till att fylla på lite då och då.

Fantastiskt fina foton måste man säga, ibland är det så skönt att bara vara åskådare och inte utövare...

Just nu lyssnar jag på:

Van Morrison - Moondance

...en klassiker som tål att spelas om och om och om igen

Anonymous said...

Inte för mycket sport bara, mer kultur, kommunikation och design tycker jag...

Ja, bild nummer två ser mer ut som en hämdaktion tycker jag...

Ahhh, Van Morrison, Moondanceskivan är nog en av världens bästa skivor, en riktig klassiker, jag är också svag för spåren Stone Me och Crazy Love, men som sagt hela skiva är superb...

Van Morrison - Moondance

Anonymous said...

Skulle avsluta mitt inlägg med

/Tbird inte Van Morrison - Moondance, cut-and paste-misstag, sorry :-)