2007-07-21

Så väldigt svårt...


k
Kent släpper snart en ny skiva... Nu ser dom tydligen ut såhär... Hallå... Lite småpretentiöst kanske... Dom har antagligen hämtat en del inspiration från tyskt ridskolemode och även kommit över valda delar av garderoben från filmen Ondskan... Men det ser riktigt "svårt" ut... Det måste medges... Just nu sitter jag och lyssnar på Laleh... Hon är också riktigt "svår"... Min syster säger att det är väldigt bra... Har stora problem att hålla med... Men jag tror det danar min karaktär och vidgar mina vyer något... Så jag lyssnar lite till...
j
JUST NU LYSSNAR JAG PÅ: Laleh - 12

3 comments:

supersyster said...

härligt brollan! Jag är stolt över dig. Tror att det skulle bli mindre krig om alla vidgade sina musikaliska vyer lkitegrann. Du arbetar alltså i riktning mot världsfreden. :)

Tbird said...

Känns ju väldans bra, nu väntar jag bara på att du skall börja spisa lite Eagles of Death Metal och kanske lite Danko Jones ;-)

Anonymous said...

mja-ha....du får väl bränna en mjukstarts-cd till mig så får jag ta det stegvis. Nu när du föregått med så fint exempel, menar jag.