2007-09-03

Ledig!

Äntligen har min lediga vecka infallit efter att jag avslutat det projekt jag slitit hund med de senaste månaderna (därför nästan bara uppdateringar av T-Bird under den tiden). Den närmaste veckan tänker jag ägna åt att sova, brodera, dricka te och göra andra trevliga saker som försummats under en längre tid. Mina vänner har också blivit lätt försummade, hör gärna av er så försöker vi tillsammans ändra på det.

Ps. Ni som är nyfikna på resultatet av mina (och många andras) vedermödor får en ledtråd här. Ds.

3 comments:

Anonymous said...

Åhh, äntligen ett inlägg från supersyster, trodde nästan du slutat blogga... Saknar er lite, det rings inte så mycket nu för tiden... vi får bestämma något datum när vi kan kika in konstbiennalen tillsammans... Vore bramed en privat guide :-)

/Tbird

Anonymous said...

Vad broderar Du nu för tiden???

Anonymous said...

Har tyvärr inte blivit färdig med den där kinesiska lyckotavlan än - med två barn som står och håller i en girlang. Skam den som ger sig!