2007-09-21

Nakenchock för Disney!


d
Visst är det en riktigt härlig "kvällspressenrubrik", skulle tippa på att den säljer väldigt många lösnummer...
j
Artikeln handlar om att Disney just nu är i en besvärlig situation sedan nakenbilder på Vanessa Hudgens, som spelar i High School Musical, dykt upp på internet. Skådespelerskan har själv bekräftat att bilderna är äkta och gick i fredags ut med en officiell ursäkt till sina fans...
k
”Jag vill be mina fans, vars stöd och tillit betyder allt för mig, om ursäkt. Jag skäms över situationen och ångrar att jag någonsin tog de här bilderna. Jag är tacksam för allt stöd jag fått från min familj och mina vänner.”
j
Jag funderar lite på hur hon tänkte... Diskussionen om vad som är privat och inte idag blir åter igen aktuell...
k
JUST NU LYSSNAR JAG PÅ: Jimi Hendrix - Fire

No comments: