2006-10-30

Höftrull och Juck

Installerade vår digitalbox i helgen. Med den kom några nya gratis-kanaler, bland annat en som heter The Voice. The Voice visar mycket musik, kul (tänkte jag)... Eftersom jag inte sett på MTV sedan vi bodde i lägenhet har jag kollat in deras utbud lite... Kan säga att det har ändrat sig (eller också börjar jag bli väldigt gammal)... Inte konstigt att vi har utseende/sex-fixering i samhället idag... 90 % av allt jag sett anspelar på sex... Efter en stund blir det inte alls sexigt, utan bara enformigt och pinsamt...

Två funderingar: 1. Jag vill inte att mina barn skall se detta, hur göra? 2. Fortsätter detta sliter vi ut "sexighet", vad gör vi då?

Efter två dagars intensiv analys tycker jag mig kunna tipsa er vad som behövs för att få en hit i popträsket idag. Håll till godo kära läsare:

Ta en gammal souldänga, typ något från Marvin Gaye eller Al Green, mixa om, lägg in lite "gangstarapp", lägg på mycket bas och dra upp tempot lite. Låt en duktigt studiovokalist sjunga och waila allt vad tygen håller (kan vara ful, skall inte vara med i videon sedan). Till videon behövs en snygg modell- och dokusåpatjej (gärna både och) med stora bröst och fylliga läppar. Låt henne mima. Klä på henne tajta kläder. Gärna små minimala lackshorts, observera att magen måste vara bar (helst en piercing i naveln, och/eller en tatuering i svanken också). Dansen under sången skall innehålla följande: Höftrull, böj framåt (så shortsen stramar), några juck åt vänster, några juck åt höger, titta utmanande in i kameran, smek brösten, slicka läpparna... Vill man ha upp intensiteten något mer kan man hälla vatten över tjejen så allt blir blött, kanske kan man skymta bröstvårtorna...

VÄNTA PÅ ATT SÄLJA GULD.

En annan som upptäckt vart vi är på väg är Pink, i låten Stupid Girls, You Go Girl... http://www.youtube.com/watch?v=ar6bhinHVh4

JUST NU LYSSNAR JAG PÅ: The Pipettes - Judy

No comments: