2006-10-19

TV-tokig

Jag brukar säga åt mina barn när jag tycker dom ser för mycket/för länge på TV. Inser dock att jag för tillfället följer oroväckande många program själv just nu (se nedan)...


  • Veronica Mars (Inte riktigt lika bra som förra säsongen, men helt ok)
  • Entourage (Förstår fortfarande inte hypen, rätt barnslig underhållning, ger det något avsnitt till)
  • Bonde söker fru (Gillar de oförstörda, ärliga och medieotränade bönderna :-)
  • Filmkrönikan (Blir långsamt lite bättre. Man kanske måste vänja sig? Har dock fortfarande svårt för "kafferepskonceptet")
  • Kobra (Det bästa program som går på SVT, någon borde ge Kristofer Lundström ett pris)
  • Musikministeriet (Intressant, pedagogiskt och kul om musik)
  • Kvarteret Skatan (Oftast roligt, ibland går dom dock över gränsen)
Snart börjar också Söderlund & Bie och Anders & Måns, hur skall man hinna med???

JUST NU LYSSNAR JAG PÅ: Primus - Golden Boy

No comments: