2006-11-03

Borat hånar allt och alla


Vilken buzz det är om Borat just nu, alla skriver att han är lysande... Själv har jag bara sett lite på YouTube, tex, det här: http://www.youtube.com/watch?v=9d-qsnMPC0g

Borat hånar allt och alla – från konservativa Texasbor, fanatiska frireligiösa, politiker, överklasskärringar, hillbillies, bögar, zigenare, handikappade, mentalt störda, judar, horor och tjocka till körskolelärare. Inget ämne är tabu, ingen fördom för känslig för att drivas med, och ingen folkgrupp undkommer Borats enträgna kamera.

Läs mer här...
l
JUST NU LYSSNAR JAG PÅ: Alabama 3 - These Boots Are Made for Walkin' (Featuring Salena Saliva)

2 comments:

Anonymous said...

hej brollan!

idag har jag gjort min tenta och jag är nästan säker på att jag klarade den! Så för att fira ska jag ta en öl med några gamla kompisar från journalistklassen. :)

Trevlig helg på er allihopa!

stor kram!
/A

Tbird said...

Härligt jobbat, du är så smart... Vore kul att ses snart, trevlig helg till Magnus och myggan oxå...

:-)

/T