2006-11-21

Hon äter män!


L
Jag och E (7 år) är på väg till stormarknaden för att veckohandla, i bilstereon Nelly Furtado: Maneater...

E - Pappa vad sjunger hon?
Jag - Hon sjunger att hon äter män...
E ser förskräckt ut
Jag - Nej, så menar jag inte, det är svårt att förklara, hon är lite lurig menar jag...
E ser misstänksam ut, - Hur då?
Jag - Ja, hon är lite lurig och får som hon vill ofta...
E - Pappa
Jag - Ja
E - Den är bra... Den är nummer tre bäst...
Jag - Ja, den är bra

(Nummer ett bäst tycker E att Scissor Sisters: I Don't Feel Like Dancin' är. Nummer två bäst är enligt E, Pink med låten Trouble (den är lite rockig :-)

Everybody look at me, me
I walk in the door you start screaming
Come on everybody what chu here for?
Move your body around like a nympho
Everybody get your necks to crack around
All you crazy people come on jump around
I want to see you all on your knees, knees
You either want to be with me, or be me!

Maneater, make you work hard
Make you spend hard
Make you want all, of her love
She's a maneater
make you buy cars
make you cut cards
make you fall real hard in love
She's a Maneater, make you work hard
Make you spend hard
Make you want all, of her love
She's a maneater
make you buy cars
make you cut cards
Wish you never ever met her at all!

JUST NU LYSSNAR JAG PÅ: Billy Bob Thornton - Orange Country Suicide

2 comments:

Anonymous said...

han är ju så himla gullig den lille erken! :D

Nu ska jag läsa en timma eller så till innan jag har omtenta, halv ett. Wish me luck!

Ses imorgon!

Tbird said...

Du skulle se den blicken jag fick av E... :-)

Jag håller tummarna.