2006-11-13

Drag and drop



Jag har haft iTunes länge på datorn, men fattade först idag att man själv kan dra över skivkonvolut kopplade till låten man lyssnar på. Dessa visas då varje gång man spelar låten, och följer med både till iPoden och telefonen (nu har jag fått min w950i, jippi)... Jättekul ju :-) Nu är det bara att surfa rätt på konvolutet och dra över, blir som ett gift, jag kan inte sluta. Nu har jag dragit över ett 20-tal och har endast 2853 låtar kvar ;-)

JUST NU LYSSNAR JAG PÅ: Dixie Chicks - Easy Silence

2 comments:

egoistiska egon said...

men är det inte så att man måste dra över konvolutet på varje låt? jag insåg det och gav upp typ direkt.

Tbird said...

jojomen, det är samma konvolut man får dra över 12-15 gånger för en hel skiva, men det blir ju så snyggt :-)

Det roliga är ju också att hitta en snygg bild att dra över (låter som jag inte har något liv ;-)

/T